تور تایلند
تاریخ : چهار شنبه 9 فروردين 1396
بازدید : 137
نویسنده : شاهد

تور تایلند

تور تایلند و گردشگری ( تور تایلند , تور تایلند ارزان )

 

تور تایلند , تایلند با نام رسمی پادشاهی تایلند و نام سابق سیام، کشوری در شبه‌جزیره هند و چین واقع در جنوب شرقی آسیاست. زبان رسمی تایلندی و پایتخت آن بانکوک ( پرجمعیت ترین شهر تایلند ) و مذهب حدود ۹۵ درصد مردم بودایی است.

تور تایلند در بانک تور ,های تورینگ جایگاه ویژه ای داشته و آژانس های مسافرتی عضو سیستم بهترین و ارزانترین تورهای تایلند را با مشاوره کارشناسان مجرب خود به شما پیشنهاد خواهند داد.

تایلند که به نام "سرزمین لبخند ها " نیز مشهور است ،همچون جواهری در بخش اسیای جنوب شرقی می درخشد.تایلند با فراهم اوردن امکانات و فرصت های بی شماری به کشوری تبدیل شده است که یک بار سفر به ان در طول عمر تجربه بسیار خوبی خواهد شد.

 

تور تایلند ارزان را میتوانید با آژانس های مسافرتی تور تایلند در وبسایت بانک اطلاعات تور, های تورینگ تجربه نمایید.

خدمات تور تایلند غالبا عبارت است از: بلیط رفت و برگشت تایلند، ویزاي توریستی، ترانسفر فرودگاهی، مدت اقامت و نوع هتل(هتل هاي ۴ یا ۵ ستاره با صبحانه) که به آژانس مسافرتی و نحوه برگزار نمودن تور تایلند مورد انتخاب شما خواهد داشت ، راهنماي فارسی زبان،بیمه مسافرتی، گشت شهري در هر شهر، ترانسفر زمینی رفت و برگشت از هر یک از شهرهای تایلند و پرواز داخلی رفت و برگشت از شهرهای مختلف تایلند میباشد.

 

آژانس های عضو بانک ,های تورینگ جزء معتبرترین آژانس های مسافرتی ایران بوده و تضمین بالاترین خدمات و پایین ترین نرخ تور تایلند را به شما خواهند داد, البته متناسب با بودجه در نظر گرفته شما برای سفرتان.

 

تور اقساطی تایلند در لیست تورهای برخی از آژانس ها موجود میباشد که با تماس با کارشناسان ایشان میتوانید از شرایط اقساط این تور با خبر شوید.

تور لحظه آخری تایلند را میتوانید در بخش تورهای لحظه آخری یافته و از آفر تور تایلند بهرمند شوید.

تور تایلند ارزان از شاخصه برگزار کنندگان تور تایلند در بانک نیازمندیهای تور ,های تورینگ میباشد.

تایلند دارای جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار زیادی و سالانه گردشگران بسیاری را ( یکی از کشورهای پر طرفدار در بین گردشگران ایرانی ) به سوی خود روانه میکند.

گردش و بازدید از مهمترین مکان های گردشگری تایلند در تور بانکوک تور پای تور پاتایا تور پاتایا و تور پوکت انجام خواهد شد.

جاذبه های توریستی و گردشگری تایلند را میتوانید از طریق لینک زیر مشاهده نمایید.

 

جاذبه های گردشگری تایلند

 

تور تایلند تور تایلند قیمت تور ارزان قیمت تایلند تور تایلند بانکوک تور تایلند پاتایا تور تایلند ارزان تور تایلند اقساطی , تور ارزانتایلند , ارزانترین تور تایلند , تور نوروز96 تایلند قیمت تور تایلند تور لحظه آخری تایلند آفر تور تایلند , تور قسطی تایلند . تور تایلند نوروز 96 تور تایلند 96 , تور تایلند تابستان 96 , تور تایلند پوکت , تور تایلند پاتایا تور ترکیبی پاتایا پوکت تور تایلند پاتایا 96تور تایلندبانکوک تور ترکیبی بانکوک پوکت پاتایا





:: برچسب‌ها: تور تایلند ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ صرفا جهت ثبت لینک ایجاد شده است ، وب سایت ( وبلاگ ) هایی که تمایل به ثبت و یا تبادل لینک دارند میتوانند با استفاده از بخش نظرات نسیت به ثبت لینک اقدام نمایند . شاهد